Monday, June 20, 2011

Kolmas ülesanne

Teine ülesanne osutus minu jaoks liiga keerukaks, otsustasin teha kolmanda ülesande enne.

Valisin teemaks ekspertidelt varjatud teadmuse "väljapigistamise" ehk mõistekaardi koostamise millegi kohta, mida eksperdid hästi teavad ja oskavad, aga mida keegi seni kirja pole pannud. Jäi veel küsimus, kust leida eksperti.

Parasjagu sel hetkel, mil ma lugesin oma töökoha arvutist ülesande juhendeid, tuli minu juurde arvutispetsialistist kolleeg ja hakkas rääkima sellest, kuidas nad hommikul koos arvutieriala õpilastega ühel arvutil protsessorit vahetasid. Nii ma sellel samal teemal mõistekaardi koostasingi.

Mõistekaart on pildina nähtav minu facebook'i albumist.

1 comment:

  1. Arvuti-inimese mõtteviis paistab sellest mõistekaardist läbi kumavat - IT-spetsialistid mõtlevad protsessiskeemide stiilis, mitte niivõrd mõistete-keskselt. Ka sellelt mõistekaardilt kumab pigem tegevustele ja otsustele keskendumine, mitte mõistete tähenduste ja seoste selgitamine. Aga sellest hoolimata on tegemist väga korraliku kodutööga ja see and is loodetavasti väärtusliku praktilise kogemuse teadmiste "väljapigistamise" protsessist mõistekaardi-tehnika abil.

    ReplyDelete